PERSBERICHT: eXtropy ontwikkelt computerspel “Entrepreneurial Drift” voor PS4 en XBOX1

PERSBERICHT: Apeldoorn, 27 maart 2017

eXtropy heeft een principeovereenkomst getekend met Fractal Paradox Ltd. voor het ontwikkelen van het computerspel “Entrepreneurial Drift” voor de PS4 en XBOX1. In dit spel anticipeert eXtropy op de toename van “gamification” waarbij de de werkelijkheid van het bedrijfsleven en de virtuele wereld van games samenkomt. eXtropy heeft diepgaande kennis van Business Process Management Systemen zoals Bizagi en ziet dat bedrijven steeds verder gaan in het automatiseren van beslissingen, leidend tot een grotere toepassing van kunstmatige intelligentie. Fractal Paradox LTd. is een opkomende speler in de markt van computerspelen en heeft al diverse succesvolle games op de markt gebracht voor PS4 en XBOX1 zoals “Las Vegas Grind”, “The Peter Principle” en “Virtual Jokes”.

Guido Willemsen, eigenaar van eXtropy: “De toekomst van bedrijfssoftware ligt in kunstmatige intelligentie en virtual reality. In onze huidige oplossingen zijn we in staat om deze ontwikkelingen steeds beter in te passen waardoor een “vliegwiel” ontstaat. Meer rekenkracht in de processen levert een snellere en betere beslissing op voor complexe vraagstukken zoals transportplanning, voorraadprognoses en geanticipeerd klantgedrag. Virtualisatie geeft de mogelijkheid om de online en offline kanalen samen te voegen, waarbij de ontwikkeling van “Internet of Things” veel nieuwe mogelijkheden creëert“.

Simon McDee, CTO van Fractal Paradox: “Gamification is the reality of tommorow! The symbiosis between games and business processes will result in a quantumleap and  solves the problem of shortage in specialized personnel. As a result of this agreement with eXtropy we are able to integrate business logic into our games and delivery high end sofware for business usage AND fun!.

Binnenkort komt de Beta versie op de markt en wordt beschikbaar gesteld aan een testgroep. Indien u “Entrereneurial Drift” wil gaan testen dan kunt u zich  tot en met 31 maart 2017 aanmelden op contact@extropy.eu

EINDE BERICHT